Moderná tvorba web stránok

Tvorba web stránok je jedna z našich hlavných činností, ktorým sa ako agentúra venujeme už od vzniku našej firmy.

Vývoj a tvorbu stránok sme zúžili na potrebnú efektívnosť a cenovo dostupné riešenia hlavne pre podnikateľov, menšie a stredné spoločnosti.

Jedna z našich priorít pri tvorbe web stránok, eshopov sú detaily a prvky ktoré modelujeme v systéme cms wordpress, kde využívame nástroj tipu frontend editora.  Prípadne dokážeme realizovať tkz. „custom solution“ individuálne vlastné riešenia vo framework bootstrap s plnou podporou mobilných webov, a programových  znalosti PHP, MySQL, Maria DB, JQuery, CSS3 a HTML5.

Ešte pred začiatkom

Pred tým než začneme spoluprácu si položte pár otázok ktoré kladieme každému nášmu budúcemu klientovi. Komu je stránka určená? Čo má stránka sprostredkovať? V akom obsahovom segmente by sa mala nachádzať vaša nová webová stránka? A samozrejme určiť si ciele ktoré ňou chceme dosiahnuť.

Nezabúdajte že pekný vizuál stránky nie je zďaleka všetko a dokončením stránky to nekončí, naopak malo by to len začať. Nájsť správnych návštevníkov stránky, ktorí sa radi vracajú späť, ktorí dokážu dať spätnú väzbu – zdielať váš obsah, pridať komentár, registráciu, referenciu, alebo prípadne nakúpiť by malo byť jedným z priorít vášho online úspechu.

tvorba web stránok

Postavenie peknej modernej web stránky v sebe skrýva množstvo času a finančných nákladov. Nie je to len o kúpe PC a ovládaniu programových jazykoch, čo si mnohí myslia. V mnohých prípadoch treba kúpiť font, obrázky, ikony, pluginy, atď..

seo online marketing

Úspešne dokončená nová webová stránka si zaslúži vyčleniť rozpočet na reklamu a marketing.

Nezabúdajte na SEO optimalizáciu, zaradenie stránky do vybraných katalógov,  vytvorenie profilov do sociálnych sieti, reklamu Google Ads (predošlé AdWords) a samozrejme na Facebook Ads.

monitor úspechu

Nesmieme zabúdať na online korenie úspechu, aj keď možno sa to zdá banalita, ale práve takéto veci rozhodujú o tom či dosiahnete svoje ciele. Úspech sa nerodí zo dňa na deň a konkurencia môže byť už veľmi ďaleko.

My doporučujeme, budujte a vytvárajte s vašou značkou, firemnou filozofiou a webom:

  • Referencie
  • Vernostný program
  • Jedinečné a odlišujúce sa veci od konkurencie
  • Vytvárajte súťaže
  • Pýtajte si spätnú väzbu od zákazníkov
  • Blogujte
  • Monitorujte konkurenciu

a na záver jednoznačne sledujte a vyhodnocujte svoje dôležité metriky ako napr. (návštevnosť web stránky, zdroje návštevnosti, miera prekliku,  pozícia kľúčových slov, nárast povedomia, predajnosť..)