Tvorba web stránok a prenájom našich webových šablón
Tvorba web stránok je jednou z našich hlavných činností, ktorým sa ako agentúra venujeme už od vzniku našej firmy.
Tvorba web stránok je jednou z našich hlavných činností, ktorým sa ako agentúra venujeme už od vzniku našej firmy.
Vývoj a tvorbu stránok sme zúžili na potrebnú efektívnosť a cenovo dostupné riešenia hlavne pre podnikateľov, menšie a stredné spoločnosti.
Jedna z našich priorít pri tvorbe web stránok, eshopov sú detaily a prvky ktoré modelujeme v systéme cms wordpress, kde využívame nástroj tipu frontend editora. Prípadne dokážeme realizovať tkz. „custom solution“ individuálne vlastné riešenia vo framework bootstrap s plnou podporou mobilných webov, a programových znalosti PHP, MySQL, Maria DB, JQuery, CSS3 a HTML5.
Rýchlosť rozhoduje. Aj preto sme ako novinku pripravili výber nových web šablón ktoré budeme priebežne dopĺňať. Samozrejme každú jednu šablónu vieme prispôsobiť, tak aby vyhovovala vašim požiadavkám.
Pred tým než začneme spoluprácu si položte pár otázok ktoré kladieme každému nášmu budúcemu klientovi. Komu je stránka určená? Čo má stránka sprostredkovať? V akom obsahovom segmente by sa mala nachádzať vaša nová webová stránka? A samozrejme určiť si ciele ktoré ňou chceme dosiahnuť.
Nezabúdajte že pekný vizuál stránky nie je zďaleka všetko a dokončením stránky to nekončí, naopak malo by to len začať. Nájsť správnych návštevníkov stránky, ktorí sa radi vracajú späť, ktorí dokážu dať spätnú väzbu – zdielať váš obsah, pridať komentár, registráciu, referenciu, alebo prípadne nakúpiť by malo byť jedným z priorít vášho online úspechu.
Postavenie peknej modernej web stránky v sebe skrýva množstvo času a finančných nákladov. Nie je to len o kúpe PC a ovládaniu programových jazykoch, čo si mnohí myslia. V mnohých prípadoch treba kúpiť font, obrázky, ikony, pluginy, atď..
Úspešne dokončená nová webová stránka si zaslúži vyčleniť rozpočet na reklamu a marketing.
Nezabúdajte na SEO optimalizáciu, zaradenie stránky do vybraných katalógov, vytvorenie profilov do sociálnych sieti, reklamu Google Ads (predošlé AdWords) a samozrejme na Facebook Ads.
Nesmieme zabúdať na online korenie úspechu, aj keď možno sa to zdá banalita, ale práve takéto veci rozhodujú o tom či dosiahnete svoje ciele. Úspech sa nerodí zo dňa na deň a konkurencia môže byť už veľmi ďaleko.
My doporučujeme, budujte a vytvárajte s vašou značkou, firemnou filozofiou a webom:
a na záver jednoznačne sledujte a vyhodnocujte svoje dôležité metriky ako napr. (návštevnosť web stránky, zdroje návštevnosti, miera prekliku, pozícia kľúčových slov, nárast povedomia, predajnosť..)