obsahova siet google adwords

Obsahová sieť Google AdWords

Obsahová sieť Google vám umožní osloviť zákazníkov prostredníctvom rôznych formátov reklám v rámci celého digitálneho sveta. Táto sieť pokrýva viac ako dva milióny webov, ktoré majú dosah na viac ako 90 % používateľov internetu. Pomôže vám osloviť ľudí, kým prehliadajú svoje obľúbené weby, púšťajú priateľom video na YouTube, kontrolujú svoj účet Gmail alebo používajú weby pre mobily či mobilné aplikácie.

Ako to funguje

AdWords má dve hlavné siete: VyhľadávaciuObsahovú. Vyhľadávacia sieť AdWords oslovuje ľudí, keď už vyhľadávajú konkrétny tovar alebo služby. Obsahová sieť vám pomôže upútať pozornosť ľudí ešte v skoršej etape nákupného procesu. Ak napríklad vlastníte obchod s umeleckými potrebami, môžete upútať pozornosť mamičky pri čítaní recenzií o najlepších značkách vodových farieb ešte predtým, ako posadí dieťa do autosedačky a vyberie sa na nákup.

Vyhľadanie správneho publika

Obsahová sieť Google vám pomôže pri vyhľadaní správneho publika na miliónoch webov. Umožňuje vám používať strategický prístup a prezentovať vašu správu potenciálnym zákazníkom na správnom miesta a v správny čas.

  • Oslovte používateľov prostredníctvom kľúčových slov a tém: AdWords vám umožňuje nájsť publikum, ktoré má záujem o vašu firmu, a čo je dôležitejšie, u ktorého je vyššia pravdepodobnosť akcie. Využíva na to kontextové zacielenie vychádzajúce z vašich kľúčových slov alebo konkrétnej témy kampane.
  • Vyberte si umiestnenie reklám: V rámci Obsahovej siete môžete pre svoje reklamy vybrať typy stránok alebo konkrétne weby, ako aj publikum, ktorému sa majú zobraziť. Prostredníctvom manuálnych umiestnení môžete zobrazovať svoju reklamu na konkrétnych stránkach webu aj v online videách, hrách, informačných kanáloch RSS, weboch pre mobily a mobilných aplikáciách podľa vášho výberu. Zobrazovanie reklám na weboch, ktoré nepovažujete za relevantné, môžete dokonca zablokovať.
  • Vyhľadajte používateľov, ktorí už prejavili záujem o vašu ponuku: Zobrazte svoje reklamy na weboch v Obsahovej sieti konkrétnym skupinám ľudí, napr. tým, ktorí už navštívili váš web, vytvorením remarketingovej kampane. Ak chcete v širšom meradle osloviť podobné publikum, aké sleduje aj televíziu, a zvýšiť povedomie o značke, môžete použiť publikum podľa záujmov. Ak chcete osloviť konkrétne segmenty publika, ktoré sa chystajú nakupovať konkrétne produkty alebo služby, môžete použiť publikum podľa nákupných úmyslov.

Používanie rôznych formátov reklám

Prostredníctvom obsahovej reklamy môžete zaujať používateľov príťažlivými formátmi reklamy. V Obsahovej sieti sa môžu zobrazovať textové reklamy, obrázkové reklamy, videoreklamy alebo multimediálne reklamy. Farebné a pohyblivé prvky pútajú pozornosť. Animácia alebo video zas môžu rozpovedať príbeh. Obsahová sieť AdWords to všetko umožňuje.

Dosiahnutie cieľov

Obsahové reklamy sú spôsob, ako dlhodobejšie zapôsobiť na ľudí. Prečítajte si len zlomok bežných cieľov, ktoré môžete dosiahnuť inzerciou v Obsahovej sieti:

  • zvýšenie objemu predaja produktov a služieb,
  • budovanie lojality zákazníkov,
  • interakcia so zákazníkmi,
  • zvýšenie povedomia o značke.

Meranie výsledkov

AdWords umožňuje merať, do akej miery plníte svoje ciele. Zistite presné informácie o tom, na ktorých webových stránkach sa vaše reklamy zobrazili, ktoré reklamy získavajú najviac kliknutí alebo na ktorých weboch ste zaznamenali najväčší predaj s najnižšími nákladmi.

Na základe prehľadov o kampaniach môžete upraviť svoje zacielenie a stratégiu ponúkania cien, aby ste zo svojich kampaní získali čo najviac. Ak je podľa údajov viac (alebo menej) pravdepodobné, že vám kliknutie zo stránky v Sieti Google pomôže dosiahnuť konkrétne ciele, ako napríklad online predaj, registrácie, telefonické hovory alebo prihlásenia na odber bulletinu, systém AdWords dokáže automaticky znížiť cenovú ponuku. To znamená, že neprekročíte rozpočet, získate zhodnotenie a dosiahnete svoje obchodné ciele.

 

Zdroj:

https://support.google.com/adwords/answer/2404190

0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár