Google Signals

Nová funkcia v Analytics Google Signals

Reklamný online guru vylepšuje reklamné funkcie o Google Signals, aby sme mohli pomocou údajov Googlu prihlásených používateľov lepšie pochopiť svojich zákazníkov používajúcich viaceré zariadenia. Toto nové nastavenie inovuje existujúce ovládacie prvky reklamných funkcií a umožňuje:

  • Nové funkcie naprieč zariadeniami:
    • Zahŕňa nové prehľady a remarketing naprieč zariadeniami.

 

  • Ďalšie štatistiky využívajúce údaje Googlu:
    • Poskytuje podrobnejšie štatistiky o vašich zákazníkoch na základe dát Googlu, napríklad vylepšené prehľady publika, demografické prehľady a prehľady návštev obchodu.

 

  • Všetky existujúce reklamné funkcie:
    • Zahŕňa všetky existujúce reklamné funkcie, ako sú prehľady zobrazení a remarketing v službe Display & Video 360, prehľady zobrazení a remarketing v Obsahovej sieti Google a remarketingové zoznamy pre reklamy vo vyhľadávaní.

Pokiaľ si aktivujete signály Googlu, tieto existujúce funkcie služby Google Analytics sa takisto aktualizujú, aby obsahovali aj agregované údaje od používateľov Googlu, ktorí si zapli prispôsobenie reklám.

 

Údaje od používateľov, ktorí si zapli prispôsobenie reklám

Keď si používatelia zapnú prispôsobenie Google reklám, Google dokáže vytvoriť ucelený pohľad na to, ako títo používatelia interagujú – „vzájomne pôsobia“ s online vlastníctvom z viacerých prehliadačov a viacerých zariadení. Môžete napríklad preskúmať, ako si používatelia na vašom webe prehliadajú produkty z telefónu a neskôr sa vracajú, aby dokončili nákup z tabletu alebo laptopu.

Vďaka veľkému objemu dát vygenerovaných používateľmi, ktorí si zapli prispôsobenie reklám, dokáže Google na základe týchto dát odhadnúť správanie celej vašej používateľskej základne naprieč zariadeniami.

Platnosť údajov zhromaždených po prihlásení cez Google predvolene vyprší po 26 mesiacoch. Ak je však uchovávanie údajov nastavené na kratšie obdobie než 26 mesiacov, spracovávanie dát zhromaždených po prihlásení cez Google sa bude riadiť týmto kratším časovým obdobím.

Prehľady naprieč zariadeniami obsahujú len súhrnné údaje. Nikdy sa nesprístupňujú údaje jednotlivých používateľov.
0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár