google ads

Responzívna reklama vo vyhľadávaní Ads (beta)

Responzívna reklama vo vyhľadávaní umožňujú vytvoriť reklamu, ktorá sa prispôsobuje tak, že zákazníci vidia viac textu a relevantnejšie reklamné posolstvá. Pri vytváraní responzívnej reklamy vo vyhľadávaní zadáte viacero nadpisov a popisov. Google Ads bude priebežne automaticky testovať rôzne kombinácie a vyhodnotí, ktoré dosahujú najlepšiu výkonnosť. Responzívne reklamy vo vyhľadávaní môžu zlepšiť výkonnosť kampane, pretože obsah reklamy prispôsobujú, aby užšie súvisel s hľadanými výrazmi potenciálnych zákazníkov.

 

Dôležité:

  • Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sú v beta verzii a nemusia byť k dispozícii všetkým inzerentom v službe Google Ads.
  • Podľa zmluvných podmienok služby Google Ads pre funkcie v beta verzii nesmiete zverejňovať žiadne neverejné informácie.
  • Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sa budú priebežne optimalizovať a zlepšovať. Nezabúdajte preto pravidelne monitorovať výkonnosť a stav svojich reklám.
  • Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sú momentálne k dispozícii všetkým inzerentom v angličtine, francúzštine, španielčine, japončine, holandčine, portugalčine, taliančine, ruštine, švédčine, poľština, dánčine, turečtine, nórčine a tiež vybraným inzerentom vo všetkých ostatných jazykoch.
  • Ak máte text, ktorý sa má zobraziť v každej reklame, musíte ho pridať buď na pozíciu nadpisu č. 1, pozíciu nadpisu č. 2, alebo pozíciu popisu č. 1.

 

Výhody

Responzívna reklama vo vyhľadávaní vám prinesie tieto výhody:

  • Vytvárajte flexibilné reklamy, ktoré sa prispôsobia šírke zariadenia, vďaka čomu získate viac miesta, aby ste potenciálnym zákazníkom zobrazili svoje reklamné posolstvo.
  • Šetrite čas tým, že zadáte viacero možností nadpisu a popisu a službe Google Ads umožníte, aby zákazníkom zobrazovala najrelevantnejšie kombinácie.
  • Oslovte viac potenciálnych zákazníkov vďaka viacerým možnostiam nadpisu a popisu, ktoré vašim reklamám umožňujú súťažiť vo väčšom počte aukcií a zobrazovať sa pri väčšom počte dopytov.
  • Zlepšite výkonnosť reklamných skupín tým, že získate kliknutia a konverzie navyše, o ktoré vaše existujúce textové reklamy prichádzajú. Responzívne reklamy vo vyhľadávaní vám totiž umožňujú súťažiť vo väčšom počte aukcií.

 

Ako fungujú

Čím viac nadpisov a popisov zadáte, tým viac príležitostí má Google Ads na zobrazovanie reklám, ktoré úzko súvisia s hľadanými výrazmi potenciálnych zákazníkov, čo môže viesť k zlepšeniu výkonnosti vašich reklám.

Po zadaní nadpisov a popisov Google Ads poskladá text do viacerých reklamných kombinácií tak, aby nevzniklo zbytočne veľa verzií. Najsľubnejšie reklamné kombinácie bude Google Ads priebežne testovať a vyhodnotí, ktoré kombinácie sú pre rôzne dopyty najrelevantnejšie.

Ako sa responzívne reklamy vo vyhľadávaní líšia od rozšírených textových reklám ?

Responzívne reklamy vo vyhľadávaní sa od rozšírených textových reklám líšia v dvoch ohľadoch:

  1. Viac miesta. Responzívne reklamy vo vyhľadávaní môžu mať až 3 nadpisy (nielen 2) a až 2 polia popisu s 90 znakmi (nielen 1 pole popisu s 80 znakmi).
  2. Väčšia flexibilita. Pre jednu responzívnu reklamu vo vyhľadávaní môžete zadať až 15 nadpisov a 4 popisy. Google Ads potom na základe hľadaného výrazu automaticky zobrazuje rôzne kombinácie.

V responzívnych reklamách vo vyhľadávaní aj rozšírených textových reklamách sú všetky ostatné polia rovnaké.

 

odkaz na celý článok:
https://support.google.com/google-ads/answer/7684791?hl=sk&ref_topic=3119117

 

 

0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár