Zimná dovolenka

Určite si zimné dovolenky za svoj ďalší cieľ

Je november a spotrebitelia v rámci nasledujúcich prázdnin premýšľajú nad zimnou dovolenkou. Vyhľadávania týkajúce sa lyžovania sa vyskytujú už tri mesiace pred začiatkom zimnej sezóny a horúcimi novinkami sú značky. Na stránkach Google sa 58% vyhľadávaní zimných dovoleniek týka konkrétnych značiek alebo spoločností.

 

Klaďte si vysoké méty s pripisovaním a meraniami

80% spotrebiteľov využíva na nákup dovolenky viac než jedno zariadenie súčasne

84% ľudí začína na jednom zariadení a končí na inom

 

Ako na to:

  • Pekne si to spočítajte Zavedením toho správneho riešenia na meranie a pripisovanie môžete v priebehu dvanástich týždňov odhaliť a prerozdeliť 15-20% neefektívnych výdavkov
  • Sústreďte sa na svoj cieľ Zistite, ktoré kanály Vám prinášajú najväčšiu hodnotu a či tento účinok môžete zvýšiť. Nezabudnite sa zamyslieť aj nad tým, ktoré kanály ovplyvňujú vnímanie vašej značky online
  • Snažte sa dosiahnuť okamžitú hodnotu Keď presuniete rozpočet z menej výkonných kanálov, účinok by sa mal dostaviť okamžite a rýchle by sa mali generovať nové zisky

 

Hľadajte obchodné príležitosti

Automobilové diely a služby dosahujú najvyššie čísla vo Vyhľadávaní v októbri a novembri – dve tretiny vodičov chcú mať svoje auto pripravené na zimu pred začiatkom novembra.

Recepty na sladké pečivo sú obľúbené práve teraz

25% všetkých vyhľadávaní týchto kľúčových slov sa uskutoční v decembri

Plavby začínajú nárast záujmu vo Vyhľadávaní v januári

 

Údaje spoločnosti Google, objem vyhľadávacích dopytov, marec 2013 - marec 2014
0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár