prezentácia google adwords

Nie je jednoduché vtesnať sa do niekoľkých slov. Začnite tak, že si nájdete čas na zamyslenie sa nad tým, čo chcete robiť so svojou reklamou. Potom použite šesť pravidiel v tomto článku na vytvorenie reklamy, ktorá je presná, výstižná a pútavá – a ktorá by vám mala priniesť množstvo kliknutí.

 

  • Zdôraznite to, v čom je vaša firma, produkt alebo ponuka jedinečná.
    Bezplatná donáška? Veľký výber? Povedzte to ľuďom! Zdôraznite charakteristiky alebo oblasti, v ktorých sa vaša firma líši od konkurencie.
  • Zahrňte ceny, propagačné akcie a exkluzívne ponuky
    Ak máte niečo špeciálne, čo môžete ponúknuť, zabezpečte, aby sa to dozvedeli aj zákazníci. Ľudia pri rozhodovaní bežne používajú vyhľadávanie. Poskytnite im, čo potrebujú, a pomôžte im pri rozhodovaní.
  • Povedzte svojim zákazníkom, aké možnosti majú k dispozícii
    Predávate? Povedzte im, čo si môžu kúpiť. Ponúkate? Zákazníci radi príjmu, ak sa niečo ponúka. Silné slovesá ako kupujte, zavolajte ešte dnes, objednajte, prehliadajte, zaregistrujte sa a získajte cenovú ponuku naznačujú zákazníkom, čo môžu očakávať pri návšteve vašich webových stránok.
  • Zahrňte do reklamného textu aspoň jedno zo svojich kľúčových slov
    Môže to upútať pozornosť ľudí hľadajúcich toto kľúčové slovo a ukázať im, že vaša reklama súvisí s tým, čo chcú nájsť. Použité kľúčové slovo sa vo vašej reklame, ako aj vo výsledkoch vyhľadávania navyše zobrazí tučným písmom, čím sa zvýrazňuje relevancia vašej reklamy. Povedzme, že v nadpise reklamy použijete kľúčové slovo digitálne fotoaparáty, napríklad Kúpte si digitálne fotoaparáty, a zákazník vyhľadá výraz digitálne fotoaparáty. Nadpis vašej reklamy sa zobrazí tučným písmom: Kúpte si digitálne fotoaparáty. Aj v prípade, ak zákazník vyhľadá slovo kúpiť zrkadlový fotoaparát sa nadpis vašej reklamy môže zobraziť tučným písmom: Kúpte si digitálnefotoaparáty. Slová „kúpiť“ a „fotoaparáty“ sa totiž zhodujú so slovami v hľadanom výraze zákazníka.
  • Priraďte svoju reklamu k svojej vstupnej stránke
    Pozrite sa na stránku na vašich webových stránkach, na ktorú vytvárate prepojenie a ktorá sa označuje ako vstupná stránka. Zabezpečte, aby propagačné akcie alebo produkty spomenuté v reklame boli zahrnuté na tejto stránke. Ak návštevníci po prechode na vaše stránky nenájdu to, čo očakávajú, môžu ich opustiť.
  • Experimentujte
    Vytvorte tri až štyri reklamy na každú reklamnú skupinu, skúste použiť iné posolstvo, aby ste zistili, ktoré z nich najúčinnejšie oslovuje vašich zákazníkov. Služba AdWords môže automaticky častejšie zobrazovať tie reklamy z reklamnej skupiny, ktoré dosahujú vyššiu výkonnosť. Takto získate väčšiu istotu a môžete stavať na poznatkoch, ktoré ste získali zo svojich experimentov.
0 komentárov

Zanechajte komentár

Chcete sa pripojiť k diskusii?
Neváhajte prispieť!

Pridaj komentár