automatické vkladanie kľúčových slovíčok adwords

Relevantná textová reklama Google

AdWords Google ponúka skvelé možnosti pre tvorbu textovej reklamy, ktorá dokáže zvýšiť priamo úmerne relevantnosť záujmu užívateľa o zobrazenie cieľovej stránky.

Jedná sa o rozšírenú funkcia adwords, v angličtine aj nazývaná „Dynamic Keyword Insertion“ DKI, alebo taktiež „Keyword Insertion“ KWI a niektorí užívatelia to pre jednoduchosť volajú makro.

Čo presne funkcia vykonáva: Dynamicky aktualizuje reklamný text, tak aby zahŕňala jedno z vašich kľúčových slov v danej reklamnej zostave, ktoré sa zhoduje s hľadanými výrazmi zákazníka. Super výhoda je, že klient vidí reklamu s textom toho čo konkrétne hľadá (automatický sa zvýši relevantnosť záujmu), a zároveň sa nám text zhodujúceho vyhľadávacieho textu zvýrazní hrubším písmom (boldom).

  • Ak chcete používať túto funkciu vo svojich reklamách, vložte do svojho reklamného textu útržok špeciálneho kódu. Povedzme napríklad, že máte spustenú kampaň na propagáciu svojej cukrárne a máte reklamnú skupinu, ktorá propaguje vaše čokoládové bonbóny. Útržok kódu, ktorý vložíte do reklamného textu, môže vyzerať nasledovne: {Keyword:Čokoláda}. To znamená, že ak sa do reklamy nebude dať vložiť kľúčové slovo, vložíme namiesto neho slovo čokoláda.
  • Keď potom zákazník použije niektoré z vašich kľúčových slov vo svojom vyhľadávaní, služba AdWords automaticky nahradí tento kód kľúčovým slovom, ktoré spustilo zobrazenie reklamy.
  • Táto funkcia vám umožňuje mať jednu reklamu, ktorá sa zákazníkom zobrazuje rôznymi spôsobmi v závislosti od ich hľadaných výrazov, vďaka čomu sú vaše reklamy relevantnejšie a užitočnejšie.
  • Vkladanie kľúčových slov je rozšírenou funkciou služby AdWords, takže dajte pozor, aby ste starostlivo dodržali pokyny.

 

V prípade, že počet znakov prekročí povolený limit na vloženie kľúčového slova do reklamy (nadpis 30 znakov, popis 80 znakov), reklama ponechá štandardný text (v našom príklade uvedenom vyššie: Čokoláda).

 

Manuálne zvýraznenie kľúčového slova

  • Ak chcete, aby kľúčové slovo bolo napísané s malými písmenami, napíšte keyword. Napríklad horká čokoláda.
  • Ak sa má prvé slovo začínať veľkým písmenom, napíšte Keyword. Napríklad Horká čokoláda.
  • Ak sa má každé slovo začínať veľkým písmenom, napíšte KeyWord. Napríklad Horká Čokoláda.
  • Ak má byť celé prvé slovo napísané s veľkými písmenami a každé ďalšie slovo začínať veľkým písmenom, napíšte KEYWord. Napríklad USA Čokoláda.
  • Ak sa má každé slovo začínať veľkým písmenom a posledné slovo má byť celé napísané s veľkými písmenami, napíšte KeyWORD. Napríklad Čokoláda Vyrobená V USA.

 

Upozorňujeme, že hľadaný výraz nie je vždy zhodný s kľúčovým slovom.

 

Zdroje:
https://support.google.com/adwords/answer/74992?hl=sk
https://support.google.com/adwords/answer/6371157

 

 

 

 

 

0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pridaj komentár