Zabránenie vyčerpaniu denného rozpočtu
Zníženie cenových ponúk v kampaniach s obmedzeným rozpočtom
Hoci to môže znieť nelogicky, miernym znížením cenových ponúk v kampaniach s obmedzeným rozpočtom môžete potenciálne získať viac kliknutí. Znížením cenových ponúk pre kampane s obmedzeným rozpočtom môžete znížiť priemernú cenu za kliknutie na svoje reklamy, vďaka čomu vám môže rozpočet vydržať dlhšie a môžete tak získať viac kliknutí. Prílišné zníženie cenových ponúk by však v prípade straty ich konkurencieschopnosti mohlo mať za následok menej kliknutí. Ak sa rozhodnete znížiť cenové ponuky, o niekoľko dní kampaň skontrolujte a ubezpečte sa, že ste ich neznížili až príliš.
Automatické ponúkanie cien službou AdWords
Alternatívou zníženia cenových ponúk je umožniť službe AdWords, aby cenové ponuky automaticky upravovala za vás. Existujú rôzne typy stratégií automatického ponúkania cien. Každý z nich je navrhnutý tak, aby vám pomohol dosiahnuť špecifický obchodný cieľ (napríklad zvýšenie počtu kliknutí alebo konverzií).
Zmena spôsobu zobrazovania reklám z možnosti Zrýchlené na možnosť Štandardné
Zrýchlené zobrazovanie môže spotrebovať denný rozpočet vašej kampane už ráno. Dôvodom je, že zrýchlené zobrazovanie zobrazuje vaše reklamy dovtedy, kým sa nespotrebuje rozpočet. Štandardné zobrazovanie je optimalizovanejšie, takže reklamy sa počas dňa zobrazujú rovnomernejšie. Ak používate manuálne ponúkanie cien, vaša kampaň sa predvolene nastaví na možnosť Štandardné. V prípade automatického ponúkania cien nie je možné používať možnosť Zrýchlené zobrazovanie.
Používanie odporúčaného rozpočtu pre kampaň
AdWords zobrazuje odporúčané rozpočty pre kampane, ktoré opakovane dosahujú denný rozpočet, ale majú potenciál získať viac kliknutí a zobrazení. Pomocou týchto odporúčaní môžete odhadnúť, ako môže nový rozpočet zlepšiť viditeľnosť reklám kampane.
Zdroj: https://support.google.com/adwords/answer/2375418
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!