mobilne vyhladavanie je zabava, ste pripraveny na to

Mobilné vyhľadávanie a zábava

Ľudia milujú zábavu a so stúpajúcimi teplotami rastie aj ich chuť baviť sa vo svojom regióne. Keby vedeli, že sa v ich blízkom okolí koná nejaké podujatie, lístky by si kúpilo 30% z nich. Až 46% návštevníkov kín si pred zakúpením lístkov robieva prieskum online a z nich 60%  si kupuje lístky na vybrané podujatie cez internet.

Zaujmite vedúce postavenie v rámci mobilných zariadení

 

56%

Vyhľadávaní lístkov do kina prebehne na mobilných zariadeniach

 

 

41%

o toľko medziročne vzrastie miera mobilného vyhľadávania premietacích časov

 

Ako na to:

  • Buďte vždy k službám. Osem z desiatich mobilných vyhľadávaní sa uskutočňuje doma alebo v práci – len polovica z nich prebehne v pracovných hodinách
  • Majte pred očami cieľ. 41% mobilných vyhľadávaní je zameraných na určitý cieľ, podnetom pre dve tretiny z nich je rýchlosť, praktickosť alebo naliehavosť a 28% z posledne uvedených vedie ku konverzii
  • Pripravte sa promptne reagovať 75% mobilných konverzií sa udeje do 1 hodiny od vyhľadávania

 

Ako online na platené objednávky:

Znie to ako SciFi, ale konverzná hodnota môže byť už dopredu daná to zabezpečuje zľavnená platená objednávka Viac.sk. Stačí len premostiť Vaše služby a predaj so systémom Viac.sk a všetko ideálne klape ako hodinky s presne stanovenými podmienkami.

 

Hľadajte obchodné príležitosti:

Lístky na športové podujatia sú čoraz vyhľadávanejšie – od roku 2012 do roku 2014 objem ich vyhľadávania vzrástol o 32%

 

Zdroje:
Údaje spoločnosti Google, 1. január - 30 jún 2015.
Údaje z vyhľadávania Google, január 2015 - jún 2015 v porovnaní s údajmi z rovnakého obdobia roku 2014.
Google/Millward Brown Digital, 2014
Google/Nielsen, Mobile Path to Purchase, vlastná štúdia november 2013
Google/Nielsen, Mobile Search Moments, 2015
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pridaj komentár