Reklamná kampaň na volania
Ak chcete podporiť telefonické hovory do svojej firmy, nastavte kampaň na volanie s cieľom povzbudzovať zákazníkov, aby vám zavolali kliknutím alebo klepnutím na vašu reklamu. Reklamy môžete nastaviť tak, aby sa zobrazovali len v čase, keď vaša firma môže prijímať hovory, vďaka čomu nepremeškáte žiadnu príležitosť spojiť sa so zákazníkmi.
Toto je informatívny článok o kampaniach na volanie. Pokyny nájdete v článku Vytvorenie kampane na volanie. Ak chcete pridať telefónne čísla do existujúcich textových reklám, prejdite na článok Rozšírenia o volanie.
Ako fungujú
Reklamy google vytvorené v kampaniach na volanie sú vyladené na zobrazovanie iba v mobilných zariadeniach, ktoré môžu uskutočňovať hovory. Spôsob zobrazovania týchto reklám je veľmi flexibilný. V dôsledku optimalizácie pre mobilné zariadenia a snahy o zvýšenie výkonnosti sa v reklamách nemusí vždy zobraziť každý riadok textu, ktorý zadáte pri vytváraní kampane. V snahe čo najviac využiť menšiu plochu obrazovky v mobilných zariadeniach môže systém skryť aj vybrané rozšírenia dostupné pre kampane na volanie.
Rozšírenia obohatia vašu reklamu o ďalšie informácie a môžu jej zabezpečiť lepšiu viditeľnosť a význačnosť na stránke s výsledkami vyhľadávania. Ich pridanie je bezplatné a odporúčame pridať všetky rozšírenia, ktoré sú relevantné pre vašu firmu. Kliknutia na reklamu (vrátane rozšírení) budú spoplatnené ako zvyčajne. Ak si chcete o rozšíreniach prečítať viac, prejdite na článok Rozšírenia.
Tu je niekoľko kľúčových faktov o používaní kampaní na volanie:
- Svoje telefónne čísla môžete používať vo všetkých reklamách v rámci reklamnej skupiny alebo celej kampane.
- Čísla môžete nastaviť tak, aby sa zobrazovali iba v čase, keď vaša firma môže prijímať hovory.
- Hovory môžete počítať ako konverzie. Prečítajte si o sledovaní telefonických konverzií a o prehľade hovorov.
- Cena za kliknutia na vaše číslo je rovnaká ako za kliknutia na nadpis (štandardná CZK).
- Kampane iba na volanie so zacielením na Obsahovú sieť zatiaľ nie sú dostupné.
- Keď v kampani na volanie vytvoríte novú reklamu, zobrazí sa výzva na zadanie telefónneho čísla vašej firmy Na účely overenia vašej reklamy a čísla vás požiadame o webovú adresu na overenie, ktorá by mala viesť na stránku zobrazujúcu vaše telefónne číslo. Prečítajte si viac o požiadavkách týkajúcich sa reklám na volanie.
- Používatelia v Indii majú možnosť priamo uskutočniť telefonický hovor alebo vybrať možnosť zmeškaného hovoru. Ak používateľ vyberie možnosť zmeškaného hovoru, Google Ads zavolá inzerentovi aj používateľovi, a keď budú používateľ aj inzerent na linke, tieto hovory prepojí. Možnosť zmeškaného hovoru je automatická a inzerenti nemusia podnikať žiadne kroky na jej nastavenie ani na prijímanie hovorov. Prečítajte si viac o zmeškaných hovoroch v Indii.
Ponuky a prehľady
Vzhľadom na to, že kampane na volanie umožňujú len kliknutia na uskutočnenie hovorov, môžete ponúkať ceny za hovory do vašej firmy, nie za kliknutia na váš web. Znamená to, že vaša ponuka ceny za kliknutie by mala zodpovedať hodnote, akú by ste pripísali telefonickému hovoru z vašej reklamy. Predvolenou stratégiou ponúk je maximalizácia kliknutí, čiže – v tomto prípade – hovorov. Ak ste nastavili sledovanie telefonických konverzií, môžete použiť maximalizáciu konverzií alebo ponuky cieľovej CZA.
Hovory z vašich reklám sa budú zobrazovať v stĺpci Kliknutia v tabuľke prehľadu každej kampane na volanie.
Ak uvediete cieľovú webovú adresu, vaša ponuka sa vzťahuje na kliknutie na uskutočnenie hovoru aj na kliknutie na web. Mala by vyjadrovať hodnotu, akú by ste pripísali telefonickému hovoru z vašej reklamy. Predvolená stratégia ponúk je maximalizácia kliknutí. Ak ste nastavili sledovanie telefonických konverzií, môžete použiť maximalizáciu konverzií alebo ponuky cieľovej CZA. Hovory z vašich reklám aj kliknutia na váš web sa budú zobrazovať v stĺpci Kliknutia v tabuľke prehľadu každej kampane na volanie. Ak si kliknutia na uskutočnenie hovoru a kliknutia na váš web chcete pozrieť osobitne, môžete vykonať segmentáciu podľa typu kliknutia.
Zdroj: https://support.google.com/