Skóre optimalizácie pre obsahovú kampaň Google
Skóre optimalizácie a odporúčania vám pomôžu uprednostniť najúčinnejšie akcie na zlepšenie výkonnosti účtu. Inzerenti, ktorí zvýšili skóre optimalizácie na úrovni účtu o 10 bodov, zaznamenali priemerný nárast počtu konverzií o 10 %. V auguste sme rozšírili skóre, vďaka čomu môžete určiť prioritné odporúčania pre nákupné kampane. Od 4.12.2019 zahŕňa skóre optimalizácie v Ads Google aj obsahové kampane. To znamená, že si môžete pozerať skóre optimalizácie pre Vyhľadávaciu sieť, Nákupy a Obsahovú sieť a na základe toho sa ďalej rozhodovať.
Podobne ako pri kampaniach vo vyhľadávaní a nákupných kampaniach sa aj pre obsahové kampane skóre optimalizácie pohybuje v rozsahu od 0 do 100 %, pričom 100 % znamená, že máte kampane nastavené tak, aby využívali svoj potenciál naplno. Na úrovni kampane sa vám zobrazia samostatné skóre pre Vyhľadávaciu sieť, Nákupy a Obsahovú sieť a na úrovni účtu jedno kombinované skóre.
Používajte rozšírené zacielenia a responzívnu obsahovú reklamu
Zároveň sme pridali jedinečné odporúčania len pre Obsahovú sieť (napríklad odporúčania vytvárať inteligentné obsahové kampane, používať rozšírenie zacielenia a pridávať responzívne obsahové reklamy). Viac o maximalizácii skóre optimalizácie nájdete v našom sprievodcovi osvedčenými postupmi.
Uverejnil Ryan Beauchamp, produktový manažér služby Google Ads
odkaz na článok: https://support.google.com/google-ads/answer/9662250
Zanechajte komentár
Chcete sa pripojiť k diskusii?Neváhajte prispieť!