Remarketing AdWords Google

Remarketing

 

Remarketing umožňuje zobrazovať reklamy ľuďom, ktorí v minulosti navštívili váš web, použili vašu mobilnú aplikáciu alebo poskytli svoju e-mailovú adresu. Keď ľudia odídu z vášho webu bez toho, aby si napríklad niečo kúpili, remarketing vám umožňuje osloviť ich znova prostredníctvom zobrazovania relevantných reklám, zatiaľ čo prehliadajú web, používajú mobilné aplikácie alebo vyhľadávajú na Googli.

 

Výhody

Či už chcete zvýšiť predajnú aktivitu, počet registrácií, alebo povedomie o svojej značke, remarketing môže byť strategickým komponentom vašej inzercie. Môže zvýšiť návratnosť investícií (NI) u všetkých typov inzerentov.

 

  • Oslovenie ľudí v čase, keď je najpravdepodobnejšie, že vykonajú nákup: Ľudí môžete osloviť po tom, čo interagovali s vašou firmou. Môže to byť vtedy, keď vyhľadávajú váš produkt, navštevujú iné weby a používajú iné mobilné aplikácie. Funkcia remarketingu služby AdWords ponúka správne načasované možnosti oslovenia s cieľom priviesť zákazníkov na vaše webové stránky a podnietiť ich k použitiu vašej aplikácie v čase, keď prejavujú najväčší záujem.
  • Zoznamy prispôsobené vašim reklamným cieľom: Prispôsobte svoje remarketingové zoznamy, aby ste dosiah konkrétne reklamné ciele. Môžete napríklad vytvoriť zoznam používateľov, ktorí nedokončili nákup, aby ste mohli zobrazovať reklamy ľuďom, ktorí pridali niečo do svojho nákupného košíka, no nevykonali transakciu.
  • Široký dosah: Ľudí v remarketingových zoznamoch môžete oslovovať, keď vyhľadávajú na stránkach Google a prehliadajú viac než 2 milióny webových stránok a mobilných aplikácií, ktoré sú súčasťou Reklamnej siete Google.
  • Efektívne určovanie cien: Môžete vytvoriť výkonné remarketingové kampane s automatickými stratégiami ponúkania cien, ako sú cieľová CZA a návratnosť výdavkov na inzerciu (ROAS). Funkcia ponúkania cien v reálnom čase vypočítava optimálnu cenovú ponuku pre osobu, ktorej sa zobrazila vaša reklama, čo vám umožňuje vyhrať v reklamnej aukcii najvýhodnejšiu cenu. Využívaním aukcie systému Google vám nevznikajú žiadne ďalšie náklady.
  • Jednoduchá tvorba reklamy: Vytvorte bezplatne viacero textových reklám, obrázkových reklám a videoreklám pomocou Galérie reklám. Vďaka dynamickým remarketingovým kampaniam môžete vytvoriť dynamické reklamy, ktoré spárujú váš informačný kanál s rozloženiami Galérie reklám. Výsledkom sú atraktívne reklamy na všetky vaše produkty alebo služby.
  • Štatistiky o vašej kampani: Budete mať k dispozícii prehľady o výkonnosti kampaní, miestach zobrazovania reklám a cenách, ktoré platíte.

 

Formy remarketingu v službe Google AdWords

 

  • Štandardný remarketing: Zobrazujte reklamy predchádzajúcim návštevníkom, zatiaľ čo prehliadajú weby a používajú aplikácie v Obsahovej sieti.
  • Dynamický remarketing: Zlepšite svoje výsledky pomocou dynamického remarketingu, ktorý posúva remarketing na novú úroveň. Zaisťuje zobrazovanie reklám na produkty alebo služby, ktoré si ľudia pozerali na vašom webe.
  • Remarketing pre mobilné aplikácie: Zobrazujte reklamy ľuďom, ktorí použili vašu mobilnú aplikáciu alebo váš web pre mobily, zatiaľ čo používajú iné mobilné aplikácie alebo prehliadajú iné weby pre mobily.
  • Remarketingové zoznamy pre reklamy vo vyhľadávaní: Zobrazujte reklamy ľuďom, ktorí navštívili váš web a po odchode z neho vyhľadávajú na Googli to, čo potrebujú.
  • Videoremarketing: Zobrazujte reklamy ľuďom, ktorí interagovali s vašimi videami alebo s vaším kanálom YouTube, zatiaľ čo používajú YouTube a prehliadajú videá, weby a aplikácie v Obsahovej sieti.
  • Remarketingový zoznam e-mailov: Funkcia Vlastné zoznamy zákazníkov umožňuje nahrať zoznam e-mailových adries, ktoré vám zákazníci poskytli. Keď sú títo ľudia prihlásení do služieb Vyhľadávanie Google, YouTube alebo Gmail, môžete im zobrazovať reklamy.

 

Zdroj:
https://support.google.com/adwords/answer/2453998
0 replies

Leave a Reply

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Pridaj komentár